SADVA - projekt komunikacji

Na stronie internetowej marki można przeczytać, że “SADVA postrzega kobietę jako niekwestionowane piękno o wielkiej determinacji i wewnętrznej sile”. Korzysta z symboliki motyla wyrażającego różnorodność, szczęście, przemianę, natchnienie.

Próbując wyobrazić sobie idealną klientkę SADVY pomyślałam o kobiecie, która przede wszystkim pokazuje siebie. Potrzebuje pokazać swój charakter, moc, umiejętność odnalezienia się w przeróżnych sytuacjach, jednocześnie nie przerysowując samej siebie, nie robiąc karykatury. Mam poczucie, że jest to kobieta, która potrzebuje czuć się pewną siebie, przekonaną do siebie i jednym z jej lęków może być to, że ktoś lub coś zburzy jej wiarę w siłę wynikającą z jej charakteru, wartości czy unikalnych zdolności. Kobieta SADVY nie jest udawana, nie zniża się do oszustwa, braku spójności czy kopiowania. Jej radość, chęć zabawy, podejmowania prób i innowacja wynika po prostu z jej sposobu postrzegania świata. Wie, że niczym motyl jest tu tylko na chwilę, ale przez tę chwilę chce zachwycać, doświadczać, smakować, płynąć rzeką życia każdego dnia do przodu z głową uniesioną do góry w uśmiechu.

Dlatego w projekcie komunikacji social mediowej chcę wnieść te wszystkie wartości poprzez historie, które pomogą klientkom lepiej zrozumieć siebie, dalej się bawić, zachwycać i dokonywać wyborów spójnych z ich wizją samej siebie i świata. 

 

Timeline

  • tu można wykorzystać wesołą kolekcję Sfere albo niektóre printy z kolekcji MUDI
  • bardzo marzyło mi się tutaj zdjęcie z modelką, ale takowej nie mam 🙂 Sugestia co do stylu: KLIK albo trochę bardziej biznesowo KLIK
  • w stories zajawka, żeby spodziewać się wkrótce konkursu
  • w tej stylizacji warto odnieść się do kolekcji z cyrkoniami
  • w tej kategorii można byłoby także spróbować dodać usługę specjalnego, eleganckiego opakowania prezentowego, podnosząc tym samym wartość zamówienia
  • w stories: warto pokazać krótkie video demonstrujące w jaki sposób wymieniać kamienie
  • stworzenie wpisu blogowego z kilkoma neturalnymi, eleganckimi stylizacjami, podkreślonymi przez biżuterię marki.
  • koniecznie uwzględnienie we wpisie SEO i linków do prezentowanych produktów!
  • zachęcenie czytelniczek do podsyłania np. w komentarzach lub w mediach społecznościowych zdjęć swoich ulubionych stylizacji, oznaczając je nazwą konta @biżuteria_sadva
  • stories: dodać kartę z odliczaniem w dół poniżej 24h z informacją, że jutro pojawi się konkurs na stronie marki
  • warto odnieść się do kolekcji DURO TREND ze względu na niezwykle łatwą możliwość dopasowania jej do wybranej stylizacji
  • Stories – zaproszenie do komunikacji przez nakleję “odpowiedz” do mówienia o swoich ulubionych małych przyjemnościach
  • luźny pomysł? Akcja “hasztag mała przyjemność z SADVA” -> promocja małych elementów biżuterii (np. pierścionek, kolczyk-sztyft) lub pokazanie, że niedroga biżuteria też może być piękna (drobna przyjemność rozumiana przez tania, łatwo osiągalna)
  • newsletter + blog – promocja akcji “hasztag mała przyjemność z SADVA” + propozycja nagrody właśnie w postaci drobnego elementu z jakiejś kolekcji 
  • Można wyodrębnić w sklepie kategorię produktów czarno-białych (czarno-srebrnych) do podlinkowania
  • Stories – ankieta na biały lub czarny charakter, a może coś pomiędzy LUB zachęcenie do komunikacji przez naklejkę, by dziewczyny/kobiety mówiły o tym, co uwielbiają w sobie podkreślać
  • Kilka propozycji czarno-białej biżuterii wraz z linkami prowadzącymi do sklepu

Treści

Wyobraź sobie poranek, gdy słońce budzi Cię leniwie, a Ty przeciągasz się w swojej satynowej koszuli i ciepłej pościeli gotowa, by podbijać świat przez kolejny dzień.

Przerzucasz nogi za brzeg łóżka, podchodzisz do szafy i stajesz przed wyborem.

Kim będziesz dzisiaj?

Jaką swoją moc pokażesz?

Będziesz jasnym, a może ciemnym charakterem?

Napisz nam w komentarzu! 

 

Zapach świeżego pieczywa… Smak ulubionej herbaty… Zapach kwiatów, papieru i ulubionej biżuterii…

Mamy nadzieję, że tak właśnie zaczynasz każdy swój poranek – otaczając się rzeczami, które lubisz, sprawiając sobie małe przyjemności i nastrajając się pozytywnie na resztę dnia.

Podziel się z nami swoimi ukochanymi małymi przyjemnościami i weź udział w konkursie 🙂 Zrób zdjęcie swojej małej przyjemności, oznacz je hasztagiem #malaprzyjemnosczsadva i powiedz nam, jaką małą przyjemność moglibyśmy sprawić Tobie w postaci pierścionka lub kolczyków z naszych kolekcji 🙂

Regulamin konkursu znajdziesz na stronie: [link do bloga].

Zawsze udana stylizacja? Połącz ciepłe odcienie pudrowych różów, złoto i muśnięte słońcem brązy. To bardzo kobiece, przyjemne, a jednocześnie szykowne barwy, które podkreślą Twoją klasę i siłę płynącą z wewnątrz.

Zobacz, jak możesz podkreślić charakter swojej stylizacji, dobierając odpowiednią biżuterię: [link do bloga].

A jaki jest Twój ulubiony, sprawdzony zestaw?

Czy wiesz, że nasza biżuteria może towarzyszyć Ci także w tak wyjątkowym dniu, jak ślub czy wesele? Poznaj niezwykle elegancką kolekcję mieniącą się cyrkoniami [link do kategorii].

To biżuteria na wyjątkowe okazje. Kiedy chcesz dodać sobie blasku, a jednocześnie podkreślić elegancję i klasę, wybierz właśnie cyrkonie.

Biżuterię z tej kolekcji możesz także podarować komuś na wiele różnych okazji. Sprawdź 🙂

Lato? Słońce? Radość? Love is in the air? 🙂

Jeśli czeka Cię randka w wesołym miasteczku albo wyjście z koleżanką na lody, postaw na promienną, dziewczęcą stylizację, którą podkreślisz akcesoriami z kolekcji [tu link do Sfere lub Mudi lub osobnej kategorii powstałej z wymieszania i dobrania produktów na tę konkretną okazję].

To wesołe, zadziorne projekty w sam raz dla kobiety, która chce się bawić, cieszyć światem i niczym nie przejmować! Bo w końcu “girls just wanna have fun!” 😉

Aneta Rumińska